viernes, julio 11, 2008

Entrega absoluta

Como ya sabéis, estos dias, hemos estado en unos campamentos, y, el tema expuesto era la entrega absoluta y antes de referirme directamente a la Palabra me gustaría preguntar:

¿Estaríamos dispuestos a sacrificarlo todo, absolutamente todo por amor a Dios?


Gal 2:20 Con Cristo estoy juntamente crucificado, y vivo, no ya yo, mas vive Cristo en mí: y lo que ahora vivo en la carne, lo vivo en la fe del Hijo de Dios, el cual me amó, y se entregó á sí mismo por mí.

¿Como vivimos? ¿en la carne o en el Espíritu? Ambas naturalezas estan diferenciadas y cuando actúa una deja de actuar la otra, son como el agua y el aceite.

El primer paso para llegar a esa entrega es darnos cuenta que por nosotros mismos no somos nada, no tenemos recursos, no tenemos capacidad para hacer nada bien, en ese momento, nace la necesidad del Señor, en ese momento nuestra vida que supeditada a lo que Él quiera, ya que nosotros no tenemos nada, en cambio Él tiene todo el poder. Es importante, también que nuestro vivir sea para Él, pero para eso debe haber, tal como hemos leído un sacrificio del yo, los cambios de fuera para adentro son innecesarios, por ejemplo, quitaré la tele y no la veré más. Está bien, pero eso no te dará más proximidad al Señor, el cambio debe ser, me acerco al Señor al máximo, me doy cuenta de que soy peor que un gusano y que Él es el único que me puede ayudar, entonces lo demás (television, juegos ...) pasan a un segundo término y cada vez más alejado del primero.

Amigos, que cuando el Señor nos llame a santidad, lo cuál lo hace constantemente digamos como Samuel, habla que tu siervo oye.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Ei! No m'he pogut resistir a tornar a comentar donant la meva humil opinió com feia fa un temps.

Primer penso que en el món en el qual vivim hi ha polaritats. Les persones tenen a dintre una part de bé i una de mal. El món cada cop esta pitjor però quan es toca fons les persones aixequen el cap. No seria el primer cop. Mai les coses han estat tan malament però al llarg de la història hi ha hagut fites que si que s'han aconseguit i que en el seu moment eren utòpiques. Tenir esperança en això potser per alguns és un petit acte de fe, fe en les persones.

Penso que predicar que som pitjor que cucs és estar mig a cegues (només veure una de les dues polaritats). No ho trobo realista, més aviat una mica interessat. I no estic dient que siguem res de l'altre món. Simplement som persones, en la meva opinió degradades i condicionades per la realitat social i espiritual del món des de que naixem. He llegit d'autors moderns cristians que encara tenen fe en la humanitat i que diria que no creuen que el missatge de Jesús tingués la intenció de fer-nos creure que som pitjors que cucs.


Bueno si us ho llegiu i responeu gràcies, de veritat. Que vagi bé

Isma y Jordà dijo...

Mira Joan, el tu acabes d'escriure, tal com has dit, es una opinió, la cual es respectable, pero sobre la cual et dic, que el que nosaltres creiem està totalment basat en la Paraula, i la Paraula de Déu diu que som serfs, i en aquesta "servidumbre" (no se com es diu en català) hem de veure lo inutils que som davant d'ell perque en el moment que creiem que tenim una sortida al nostre problema i que la podem solucionar nosaltres, mai podrem estar d'acord amb la Seva voluntad que es l'únic que els creients volem fer. Està sota la voluntad d'aquell que ens va crear i salvar.
El humanisme si el creus doncs endavant, pero jo no el crec, perque moltes de les fites intel·lectuals a la que han arribat primerament es trobaven a la Bíblia.
El mateix Jesús al salm 24, perdona si m'equivocu de capítol, perque ara mateix no tinc cap Bíblia aquí aprop diu: gusano soy y no hombre, y si el mateix fill de Déu es defineix així i nosaltres creiem que podem passar per sobre d'aquest gusano, tenim un problema.

Espero que t'hagi servit d'alguna cosa, vagi be company!